استقلال تهران 1-0 بوریرام تایلند: گل شیرین خسرو/ سوپر سیو های مهدی مقابل چشمان کی روش

 

لیگ قهرمانان آسیا مرحله‌ی یک چهارم نهائی

چهارشنبه 30 مرداد ماه 1392 – ساعت 20:15

ورزشگاه آزادی تهران

تماشاگر : 95300 نفر

داور : عبدالرحمن عبدو

اخطار : سوچائو نوتنوم در دقیقه‌ی 20، تاناساک سریسای در دقیقه‌ی 40، سوری سوخا در دقیقه‌ی 72.

اخراج :

ترکیب استقلال تهران : سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، جی‌لوئد ساموئل، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، هاشم بیک‌زاده (فردین عابدینی در دقیقه‌ی 56)، پژمان منتظری، جواد نکونام، فرهاد مجیدی (آرش برهانی در دقیقه‌ی 63)، سیاوش اکبرپور (مهدی نظری در دقیقه‌ی 88) و محمد قاضی.

سرمربی : امیر قلعه‌نوئی

ترکیب بوریرام یونایتد : سیواراک تدسونگ‌نرن، پراتوم چاتونگ، چاریل چمپیوس، اسمار، تاناساک سریسای (آناوین جوجین در دقیقه‌ی 75)، چیتیپاک تنکلنگ، سوچائو نوتنوم، جیروات مکخارم، آدیساک کراسورن (خاویر پاتینو در دقیقه‌ی 46)، سوری سوخا و بروکال.

سرمربی : اسکات کوپر

گل : خسرو حیدری دقیقه‌ی 2.

شرح گل :

استقلال تهران 1-0 بوریرام یونایتد : خسرو حیدری روی نخستین نفوذ خود به قصد انجام یکی از ارسال‌های زیبای خود به دهانه‌ی دروازه موفق شد بعد از یک تو سر توپ زدن زیبا توپ را به کنج سمت چپ دروازه‌ی بوریرام ارسال کند و مستقیما دروازه را بگشاید.

شرح بازی :

نیمه‌ی نخست :

در نیمه‌ی نخست استقلال خیلی زود روی ارسال زیبای حیدری صاحب نخستین گل شد و از این بعد ناخودآگاه عقب نشست و هواداران را از یک بازی هجومی محروم کرد و جز چند نفوذ نصفه و نیمه توسط حیدری و بیک‌زاده حمله‌ی دیگری را صورت نداد تا مجیدی و قاضی روز کم‌کاری را پشت سر بگذارند. در مقابل هافبک‌های بوریرام روز پرکاری را پشت سرگذاشتند چون سفیدپوشان در اکثر دقایق بازی توپ را در میانه‌های میدان و حتی در نیمه‌ی استقلال در اختیار داشتند اما برنامه‌ی خاصی برای رسیدن به دروازه‌ی رحمتی نداشتند و جز چند موقعیت نه‌چندان خطرناک کاری را از پیش نبردند جز این‌که آمار خود در مالکیت توپ را بالا بردند تا رحمتی نیز روز آرامی را پشت سر بگذارد.

دقایق حساس :

دقیقه‌ی 11 : در شرایطی که بازی پس از به ثمر رسیدن گل زودهنگام استقلال کمی افت کرد، استقلالی‌ها روی حرکت خسرو حیدری از جناح راست نفوذی را انجام دادند که در ادامه با همکاری قاضی و ساموئل توپ به پشت محوطه‌ی جریمه رسید و با پاس ساموئل از بین مدافعان توپ به فرهاد مجیدی حاضر در محوطه‌ی جریمه رسید و او نیز از بین مدافعان با یک شوت زیبا دروازه‌ی بوریرام را تهدید کرد.

دقیقه‌ی 27 : تیم بوریرام که با وجود مالکلیت توپ و میدان بیش‌تر نسبت به استقلال، پشت و داخل محوطه‌ی جریمه برنامه‌ای برای گل زدن نداشت، در میانه‌های میدان آبی‌پوشان صاحب یک ضربه‌ی آزاد شدند که اسمار آن‌را به گونه‌ای خطرناک از حوالی سنگر رحمتی عبور داد.

دقیقه‌ی 29 : در یکی از معدود صحنه‌هائی که سفید پوشان بوریرام یونایتد موفق شدند در محوطه‌ی جریمه‌ی استقلال ضربه بزنند، خسوس بروکار در نزدیکی‌های خط عرضی دروازه‌ی استقلال یک ضربه‌ی غافل‌گیرکننده را راهی دروازه‌ی استقلال کرد تا رحمتی نخستین واکنش خود را نشان دهد.

دقیقه‌ی 42 : شاگردان اسکات کوپر که در محوطه‌ی جریمه برنامه‌ی خاصی برای گل‌زنی نداشتند و به نوعی توانائی عبور از سد خط دفاعی استقلال را نداشتند، به شوت‌های پشت محوطه روی آوردند، که شوت آدیساک کراسورن به راحتی در آغوش رحمتی آرام گرفت.

دقیقه‌ی 45 : هاشم بیک‌زاده که چندان هم در اوج نبود پس از خودنمائی‌های یاران بوریرام در دقایق پایانی بازی یک نفوذ زیبا را انجام داد و پس از آن با یک ارسال مجیدی را در موقعیت گل قرار داد که مدافعان بوریرام زودتر از کاپیتان مجیدی به توپ رسیدند و مانع از گل‌زنی این ستاره شدند.

دقیقه‌ی 50 : در شرایطی‌که پشت محوطه‌ی جریمه سیاوش اکبرپور روی مدافع حریف یک خطا برای تصاحب توپ انجام داد، ساموئل از موقعیت استفاده کرد با یک شوت سرکش سیواراک، دروازه‌بان بوریرام را وادار به واکنش کرد؛ هرچند داور با زدن سوت بازی را متوقف کرد.

دقیقه‌ی 63 : روی یک همکاری زیبا خسرو حیدری از میانه‌ی میدان فردین عابدینی حاضر در جناح راست را صاحب توپ کرد که او نیز با یک نفوذ زیبا به محوطه‌ی جریمه در آستانه‌ی گشودن دروازه بود که مدافع بوریرام از راه رسید و توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه‌ی 64 : روی یکی از محدود ضربات کرنر استقلال، خسرو حیدری یک سانتر زیبا انجام داد که جواد نکونام با یک ضربه‌ی سر نه‌چندان پر قدرت توپ را در اختیار سیواراک قرار داد.

دقیقه‌ی 64 : سوچائو نوتنوم روی یکی از تک نفوذهای بوریرام از جناح چپ توپ را به دهانه‌ی دروازه‌ی رحمتی فرستاد که خسوس بروکال با زدن ضربه‌ای توپ را به سینه‌ی رحمتی کوبید.

دقیقه‌ی 67 : ساموئل پشت محوطه‌ی جریمه صاحب توپ شد و از همان فاصله تصمیم به زدن شوت گرفت و توپ را با اختلافی اندک به حالتی زمینی زوزه‌کشان راهی بیرون کرد.

دقیقه‌ی 76 : در شرایطی که بازی کمی سرعت گرفته بود و حملات دو تیم کمی تعادل یافته بود، زننده‌ی تنها گل بازی با یک شوت سرضرب از پشت محوطه‌ی جریمه توپ را به شکلی خطرناک راهی بیرون کرد تا توپ تنها بر روی تور دروازه بساید.

دقیقه‌ی 77 : برهانی در یکی از صحنه‌های خطرناک در پشت محوطه‌ی جریمه یک پاس زیبا به قاضی داد و این مهاجم در آستانه‌ی محوطه‌ی جریمه توپ را با اختلافی کم به بیرون هدایت کرد.

دقیقه‌ی 89 : در شرایطی‌که شاگردان اسکات کوپر بی‌امان از جناحین حمله می‌کردند، روی یک دفع ناقص توپ توسط مدافعان آبی‌پوش توپ به اسمار رسید و این بازیکن نیز از چندین متر مانده به محوطه‌ی جریمه یک شوت زیبا را راهی دروازه کرد که رحمتی با یک سوپرسیو توپ را راهی کرنر کرد.

بهترین بازی :

اتفاق ویژه :

هواداران استقلال با شعار فتح‌الله‌، امیرخان، استقلال قهرمان به نوعی به حضور امروز فتح‌الله‌زاده در اردوی استقلال و برخورد گرم او با امیر قلعه‌نویی اشاره کردند.

کارلوس کی‌روش پس از دقایقی از شروع مسابقه در ورزشگاه حاضر شد و کنار دستیارانش نشست. نکته جالب توجه این بود که با توجه به گل زودهنگام استقلال سرمربی تیم ملی نتوانست آن را مشاهده کند.

آندرانیک تیموریان پس از دقایقی به ورزشگاه آزادی آمد و پیش فتح‌الله‌زاده رفت. مدیرعامل استقلالی‌ها به حالت شوخی به او اعلام کرد وقتی آمدی یک گل زدیم و انشالله حضورت باعث شود دو سه گل دیگر به ثمر برسانیم.

در بین نیمه محمد رویانیان وارد ورزشگاه آزادی شد، علی فتح‌الله‌زاده به محض دیدن مدیرعامل پرسپولیس به سمت او رفت و با یکدیگر خوش و بش کردند. رویانیان گفت:‌ شنیده‌ام یک گل زدید،‌امیدوارم گل‌های بیشتری بزنید تا در دیدار برگشت کار آسان‌تری داشته باشید.

هواداران استقلال بین دو نیمه با دست به شیشه CIP می‌زدند و به شکل همهمه از کی‌روش همگی می‌خواستند تا مهدی رحمتی را به تیم ملی دعوت کند. سرمربی تیم ملی به هواداران استقلال با لبخند نگاه می‌کرد.

تعدادی از هواداران استقلال که در زیر جایگاه خبرنگاران مستقر شده‌اند با یکدیگر دچار درگیری و زد و خورد شدند، نیروی انتظامی در این ماجرا وارد عمل شد و 3-4 نفر را دستگیر کرد، اگر دخالت مأموران نیروی انتظامی نبود شاید اتفاق بدی رخ می‌داد.

در اواسط نیمه دوم وقتی بازیکن بوریرام قصد ضربه کرنر را داشت بطری آبی از سوی هواداران درون زمین پرتاب شد به همین خاطر داور بازی نزد ناظر مسابقه رفت و به او گوشزد کرد که هواداران باید نظم را رعایت کنند، در این بین فرهاد مجیدی با داور به صحبت پرداخت و اعلام کرد بازیکن بوریرام قصد اتلاف وقت را دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392 ا 22:30 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.